Correction to: Prediction and prognosis of adverse maternal and foetal/neonatal outcomes in pulmonary hypertension: an observational study and nomogram construction
Following publication of the original article [1], the authors identified an error in Fig. 3. The correct version of Fig. 3 is given.
×
Anzeige
The original article has been corrected.
Open AccessThis article is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License, which permits use, sharing, adaptation, distribution and reproduction in any medium or format, as long as you give appropriate credit to the original author(s) and the source, provide a link to the Creative Commons licence, and indicate if changes were made. The images or other third party material in this article are included in the article's Creative Commons licence, unless indicated otherwise in a credit line to the material. If material is not included in the article's Creative Commons licence and your intended use is not permitted by statutory regulation or exceeds the permitted use, you will need to obtain permission directly from the copyright holder. To view a copy of this licence, visit http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/. The Creative Commons Public Domain Dedication waiver (http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/) applies to the data made available in this article, unless otherwise stated in a credit line to the data.
Publisher's Note
Springer Nature remains neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.
Correction to: Prediction and prognosis of adverse maternal and foetal/neonatal outcomes in pulmonary hypertension: an observational study and nomogram construction
verfasst von
Yuqin Chen Dansha Zhou Mingmei Xiong Xin Xi Wenni Zhang Ruifeng Zhang Lishi Chen Qian Jiang Ning Lai Xiang Li Jieer Luo Xuanyi Li Weici Feng Chuhui Gao Jiyuan Chen Xin Fu Wei Hong Mei Jiang Kai Yang Wenju Lu Yiping Luo Jun Zhang Zhe Cheng Chunli Liu Jian Wang
Fast ein Viertel der Personen mit mäßig dysplastischen Stimmlippenläsionen entwickelt einen Kehlkopftumor. Solche Personen benötigen daher eine besonders enge ärztliche Überwachung.
Bei Menschen mit Typ-2-Diabetes sind die Chancen, einen Myokardinfarkt zu überleben, in den letzten 15 Jahren deutlich gestiegen – nicht jedoch bei Betroffenen mit Typ 1.
Ob Patienten und Patientinnen mit neu diagnostiziertem Blasenkrebs ein Jahr später Bedauern über die Therapieentscheidung empfinden, wird einer Studie aus England zufolge von der Radikalität und dem Erfolg des Eingriffs beeinflusst.
„Kalte“ Tumoren werden heiß – CD28-kostimulatorische Antikörper sollen dies ermöglichen. Am besten könnten diese in Kombination mit BiTEs und Checkpointhemmern wirken. Erste klinische Studien laufen bereits.
Update Innere Medizin
Bestellen Sie unseren Fach-Newsletter und bleiben Sie gut informiert.